موزاییک بتنی حیاط رودخانه ای را می توانید به صورت مستقیم به روش اینترنتی سفارش دهید. این نوع موزاییک ها در طرح های متنوع و ابعاد مختلفی تولید می شوند و یکی از به روزترین انواع پوشش های کف به شمار می روند. این نوع موزاییک ها هم در فضای داخلی ساختمان و هم در خارج از آن مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع کفپوش ها دوام و استحکام بالایی در برابر ضربه و فشار داشته و نسبت به انواع دیگر موزاییک ها، قیمت مناسبی دارند.

فروشگاه موزاییک بتنی حیاط رودخانه ای

مشخصات موزاییک بتنی حیاط رودخانه ای

مشخصات موزاییک بتنی حیاط رودخانه ای

موزاییک های بتنی در واقع ترکیبی از آب، سیمان، ماسه و برخی افزودنی ها بوده که تحت فشار و دمای بالا تولید می شوند. وجود رنگدانه های طبیعی در این نوع موزاییک ها سبب شده است در استفاده طولانی مدت از آن، رنگ آن ثابت باشد. از این رو بهترین پوشش برای حیاط، پیاده روها، فضاهای بیرون و به طور کلی مکان های پر رفت و آمد محسوب می شوند.

این مدل موزاییک ها به دو روش پرسی و ویبره تولید می شوند. مدل های مختلفی اعم از طرح دار و ساده دارند که امکان استفاده از آن را برای همه فضاهای داخلی و بیرونی امکانپذیر ساخته شده است. موزاییک های حیاط رودخانه ای از نظر سایز و ضخامت با یکدیگر تفاوت دارند. این تفاوت امکان استفاده از آن را در فضاهای کوچک و بزرگ فراهم نموده است.

به دلیل وجود سیمان، در برابر رطوبت و یخ زدگی بسیار مقاومند. فاقد هر گونه آلرژی هستند و کمتر دچار آلودگی می شوند. از این نوع کفپوش علاوه بر فضاهای باز می توان در رستوران ها، فضاهای اداری، فضاهای تحت سایش جدید و کف و دیواره حمام نیز استفاده کرد. ترکیب آن با طرح های سنتی می تواند تلفیقی از طراحی مدرنیته و سنتی را به ارمغان آورد.

قیمت موزاییک بتنی در سال جدید

قیمت موزاییک بتنی در سال جدید

قیمت موزاییک بتنی در سال جدید متغیر بوده و بیشتر روند افزایشی داشته است. موزاییک جدید با طرح های به روز قیمت بالاتری نسبت به انواع مشابه اما قدیمی تر دارند. ابعاد، سایز و برند تولید کننده در تعیین قیمت نقش مهمی دارند. درجه کیفی موزاییک نیز در بالا رفتن قیمت آن موثر است. می توانید بهترین نوع آن را از طریق سایت ما سفارش دهید.

امکان ثبت سفارش در تعداد بالا هم امکانپذیر بوده و کافیست در زمان انتخاب تعداد سفارش را به صورت دستی وارد و آن را تایید کنید. برای اطلاع از قیمت روز انواع موزاییک بتنی هم می توانید در سایت جستجو کنید. مدل های مختلف و ویژگی های آن به همراه قیمت هر مدل به صورت روزانه درج می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *