پودر خاک سنگ در خیلی از حوزه‌ ها مثل فعالیت‌ های عمرانی و ساختمان‌ سازی استفاده میشود . عوامل ذی ربط این حوزه‌ ها شاید شیوه استفاده از پودر سنگ را به خوبی بدانند، اما خیلی کم دیده می‌شود که آن ها شناخت جامعی از خصوصیات این متریال منحصربه فرد داشته باشند.

همان طور که از نام پو‌در سنگ یا خاک سنگ مشخص می‌باشد، این محصول از کوبش انواع مختلف کانی‌های معدنی موجود در طبیعت مانند گرانیت، سنگ آهک، کلسیم کربنات ، مرمریت، سنگ آهن تولید می‌شود. در تولید صنعتی پو‌در سنگ، ابتدا سنگ‌های معدنی ویژه را از معادن استخراج کرده و پس از مقداری خرد کردن آن در دستگاه‌های سنگ شکن وارد کوره‌های چاهی نموده تا سنگ در حرارت زیاد پخته شده و مقداری از آب مولکولی خود را از دست بدهد. پخت سنگ باعث می‌شود تا توانایی جذب آب محصول نهایی بالاتر رفته و کالا برای تهیه ملات مناسب باشد. برای پخت سنگ‌های معدنی می‌توان از کوره‌های دوار مورد استفاده در صنعت گچ نیز استفاده کرد. اما به دلیل قیمت کم پو‌‎در سنگ و عدم صرفه اقتصادی برای استفاده از کوره‌های صنعتی دوار، معمولاً در تولید این محصول از کور ه‌های سنتی چاهی استفاده میکنند.

فروشگاه خرید پودر خاک سنگ

مزایای استفاده از پودر خاک سنگ

مزایای استفاده از پودر خاک سنگ تولید پودر خاک برای موارد زیر صورت میگیرد : ، در تولید چسب و رزین ، تثبیت و مقاومت نهایی خاک ، استفاده در سندلاست ، جهت اصلاح خواص بتن از جمله افزایش مقاومت، کارایی، جلوگیری از ترک خوردن سطحی، نگهداری آب و موارد بیشتر ، در ساخت دوغاب برای کاشی‌کاری و سرامیک جهت پاشش روی قیرگونی ، ترکیب آرد سنگ با سیمان برای نماسازی بیرونی ساختمان ، کاربرد در کشاورزی برای حاصل خیزکردن زمین ، جهت رشد گیاهان ، استفاده در مجسمه‌سازی و هنر پیکرتراشی ، برای بَندکشی کاشی‌های سرویس بهداشتی و حمام ، حجم‌دهی و اتصال ذرات ، برای آسفالت جاده‌ها (روسازی) ، زهکشی کانال‌ها و تونل‌های زیرزمینی ، جهت تولید سرباره مذاب به عنوان ماده‌ای گدازآور (تولید فولاد و ذوب آهن) ، در تولید کاغذ و مقوا صنایع غذایی و دارویی پرورش دام و طیور ، دفن زباله‌های عفونی ، تصفیه آب و فاضلاب خانگی و شهری

پو‌در سنگ دارای رنگ‌های گوناگونی است. رنگ آن برای ترکیب با سیمان سفید و بناسازی ساختمان‌ها مناسب می‌باشد. پو‌در سنگ بیشتر در صنایع ساختمانی و راه‌ سازی به عنوان ملات و فیلر مصرف می‌شود. از پو‌در سنگ در ترکیب با سیمان برای تولید بتن استفاده می‌کنند. این کار علاوه بر اینکه سبب کاهش هزینه‌های تولید بتن خواهد شد همچنین کیفیت آن را زیاد کرده و مانع ترک خوردن و ایجاد شکاف پس از خشک شدن می‌شود. جدا از بهبود کیفیت ساخت بتن ، پودرسنگ به دلیل ارزان بودن می‌تواند هزینه‌های ساخت بنا را کم کند .

شرکت تولید پودر خاک سنگ

شرکت تولید پودر خاک سنگ برای خرید پودر خاک سنگ شما میتوانید به شرکت های فروش و تولید پودر خاک مراجعه کنید مثل کارخانه پودر سنگ قم و شرکت تولید پودر خاک پارس شیمی . برای خرید خاک سنگ باید مقدار و قیمت خرید آن را مشخص کنید. اغلب شرکت های فروش مصالح ساختمانی، آرد سنگ را در کیسه های بیست یا بیستو پنج کیلویی به فروش می رسانند؛ اما این بستگی به میزان مصرف شما دارد. شما می توانید چند تن از این ماده ارزشمند را بخرید . شرکت های زیادی در زمینه فروش خاک سنگ فعالیت می کنند. قیمت های این شرکت ها یا فروشندگان بسیار متفاوت است که بنا بر کیفیت این متریال ارائه می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *