پودر سنگ به مواد پودری شکلی گفته می شود که از سنگ ها که بر اثر نیروی سایش یخچالها بر کف یخچال به وجود می آیند یا در واقع بر اثر کوبیده شدن مواد معدنی بر روی هم ایجاد شده و به صورت ذرات دانه ریزی از سنگ هایی مثل سنگ آهک، گرانیت، مرمریت، سنگ آهن و … به دست می آید. پودر سنگ درجه یک در صنعت ساختمان سازی به عنوان مصالح پر کاربرد از آن استفاده به عمل می آید. کاشی شیشه ای جذابیت خاصی دارد و با افزایش محبوبیت آن راه‌هایی که می‌توانید این محصول خیره‌کننده را در طرح‌های خود بگنجانید نیز افزایش می‌یابد.

فروشندگان پودر سنگ درجه یک 20 کیلویی

مشخصات پودر سنگ درجه یک چیست؟

مشخصات پودر سنگ درجه یک چیست؟ انواع مختلفی از پودر سنگ در بازار موجود است که برخی از آن ها عبارتند از: پودر خاک سنگ قم، پور خاک سنگ سوپر، پودر خاک سنگ جوشقان، پودر خاک سنگ شبزوار، پودر خاک سنگ ساوه

تولید پودر سنگ به دو صورت صنعتی و طبیعی صورت می گیرد بطوریکه در طبیعت بر اثر سایش لایه های زمین شناسی و درگیر شدن سنگ ها با یکدیگر که موجب تشکیل پودر سنگ می شود و در روش صنعتی پودر سنگ توسط ماشین آلات سنگ کوبی استفاده می شود که با استفاده از یک سری ابزار قدرتمند اقدام به خرد شدن سنگ ها می کنند.

ازجمله مصارف این محصول در صنعت ساختمان سازی ست که از آن برای ترکیب با سایر مصالح ساختمانی مانند سیمان، گچ و… بهره می گیرند زیرا موجب ایجاد مقاومت و موجب قدرت چسبندگی بالایی در مصالح می شود و همچنین مانع از ترک خوردگی می شود. شرکت تولید کننده قیمت کاشی و سرامیک ایفا را به دقت تعیین می نماید و این نرخ را بر حسب کیفیت این محصول به مردم اعلام می کند.

انواع پودر سنگ بر اساس نوع سنگ مصرف شده: پودر سنگ کربنات کسیم، پودر سنگ آهک، پودر سنگ گرانیت ، پودر سنگ مرمریت، پودر سنگ سوپر و معمولی؛ در معادن سنگی مختلفی در کشور وجود دارند که معروف ترین آن ها عبارتند از: پودر سنگ جوشقان، پودر سنگ قم، پودر سنگ الیگودرز که پودر سنگ جوشقان یکی از سفیدترین و خالص ترین انواع پودر سنگ است؛ پودر سنگ قم نیز تشکیل شده از سنگ آهک و کربنات کلسیم است، زیرا معادن آهک در این استان بسیار است و پودر سنگ الیگودرز نیز از کربنات کلسیم و سنگ آهک تولید می شود.

یکی از مشخصات مهم پودر سنگ این است که هر چقدر خالص تر باشد و رنگ سنگ مادر خود را داشته باشد با کیفیت تر است.

قیمت انواع پودر سنگ ممتاز

قیمت انواع پودر سنگ ممتاز قیمت پودر سنگ بر اساس نوع سنگ تولید شده و کیفیت ان متفاوت است و همچنین بر اساس کیسه هایی چند کیلویی که بسته بندی می شوند قیمت گذاری روی ان ها صورت می گیرد و می توان ان را از نمایندگی های فروش مواد مصالح و همچنین از طریق سایت سنگ پارس سفارش داد. این محصول را به صورت فله ای و هم کیسه ای قابل تهیه می باشد و از انجاییکه در کشور معادن سنگ و پودر سنگ وجود دارد نیازی به واردات این محثول نداریم و بعضا این محصول کاربردی را به دیگر کشورها صادر نیز می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *