این روزها حتی تولید کنندگان موزاییک سقفی برای فروش بهتر محصولات خود و معرفی نمونه کار های خود به مشتریان داخلی و خارجی از فضای اینترنت بهره می گیرند. فروشندگان این محصول و سنگ مرمریت حمزاوه، اصولا فروش به صورت عمده دارند. نمونه های درجه یک خود را در سایت یا کانال های تلگرامی معرفی می کنند.

فروشندگان موزاییک سقفی درجه یک

معرفی ارزانترین موزاییک سقفی

معرفی ارزانترین موزاییک سقفی موزاییک به کف پوشی پر کاربرد برای نمای داخلی و خارجی ساختمان گفته می شود که البته به نام کاشی نیز شناخته می شود. از زمان های گذشته تا به الان استفاده از موزاییک در کفپوش های خیابان، حیاط خانه ها، نمای بیرونی ساختمانها، سقفها، در سرویس بهداشتی ها، رستورانها و هتلها و بسیاری از مراکز دیگر رایج بوده است و همچنان توجه به صادرات موزاییک از ایران، نشان می دهد این محصول در کشور های خارجی نیز مصرف بالایی دارد.

تولید کننده های ایرانی در شهرهایی مانند یزد به تولید نمونه هایی با طرح هایی متنوع از موزاییک سقفی مشغول هستند. در سقف ایوانها، خانه های ویلایی، تراسها می توان از نمونه های برتر موزاییک سقفی استفاده کرد.

انواع موزاییک سقفی ارزان شامل نمونه های پرسی، پلیمری، طرح دار، شیار دار، سیمانی، پلاک دار و یا سنگ دار می شوند. فروش این محصولات و درج قیمت آنها در فضای اینترنت سبب می شود بتوانید ارزانترین موزاییک ها را به راحتی پیدا کنید. تولید کننده ها را بشناسید و بتوانید بر طبق میزان خرید خود از آنها تخفیف دریافت نمایید.

خرید موزاییک سقفی درجه یک صادراتی

خرید موزاییک سقفی درجه یک صادراتی خرید موزاییک صادراتی و سنگ مرمریت خاکستری باید مستقیما از کارخانه هایی در استان یزد یا اصفهان صورت گیرد، کارخانه هایی با برند های برتر را باید شناخت، موزاییک هایی که کیفیت بالا دارند، در فرایند حمل و صادرات شکسته نمی شوند، سایز های متفاوت با طرح های جذابی دارند، همگی این موارد برای مشتریان صادراتی مهم می باشد و باید به آن توجه ویژه داشت.

تمامی موزاییک ها از دو لایه تولید می شوند. لایه زیرین که از ترکیب آب، ماسه، سیمان و موارد دیگر می باشد و یک لایه روی که نازک است و تنها برای زیبا تر کردن شکل ظاهری و امکان شستشو ایجاد می شود.

قیمت این موزاییک سقفی می تواند بر طبق کیفیتی که تولید می شود تعیین گردد. اما اصولا برای صادرات خرید این محصول همیشه با قیمت های به صرفه ای برای صادر کنندگان همراه بوده است.

البته در هنگام خرید بهتر است که نوع استفاده ای که از موزاییک دارید را به فروشنده اعلام کنید، که این کار از طریق سایت نیز ممکن می باشد، سپس با مشورت تولید کننده یا فروشنده بتوانید بهترین و کاربردی ترین نوع را خریداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *