فروشندگان موزاییک جدید حیاط در تلاش اند تا با ارائه بهترین و با کیفیت ترین موزاییک که در تنوع کیفی و مدل فراوانی وجود دارد، بتوانند مشتریان خود را راضی نگه دارند و هدفشان این است که بهترین و با کیفیت ترین محصول را با قیمت بسیار مناسبی عرضه کنند.

 برای مشاهده قیمت موزاییک جدید شما می توانید از طریق وب سایت ما مطلع شوید.

فروشندگان موزاییک جدید حیاط

بهترین انواع موزاییک جدید مخصوص حیاط

بهترین انواع موزاییک جدید مخصوص حیاط با پیشرفت علم و صنعت و تکنولوژی روز دنیا و گسترش اینترنت باعث شده تا همه چیز به حالت مدرن تبدیل شود به همین جهت موزیک های قدیمی با طرح های قدیمی خود کنار رفته و نمونه‌های جدیدتری وارد بازار شدند که تنوع رنگی، مدل بالایی برخوردار هستند.

موزاییک ها نوعی کفپوش بتنی هستند که معمولاً برای پارکینگ یا پیاده روها، حیاط یا پشت بام ها کاربرد دارند. در گذشته مدل های ساده تولید می شده ولی الان طرح و رنگ های بسیار بالایی دارند نمونه هایی از آن اشاره می کنیم.

  •  موزاییک های سنگفرشی
  • موزاییک سنگ برجسته
  • موزاییک پلیمری
  •  موزاییک پرسی
  •  موزاییک های شیار دار
  • موزاییک کویر

 موزاییک ها معمولاً در ابعاد ۴۰ در ۴۰ هستند و به فروش می رسند ضخامت موزاییک در حالت استاندارد ۳.۴ می باشد.

 موزاییک های حیاتی طرح جدید طوری طراحی شده اند که روی آنها انواع فرورفتگی ها شیار ها و برجستگی ها کنار هم چیده شده اند تا بتوانند یک طرح بسیار زیبا را ایجاد کنند، امروزه استفاده از انواع موزاییک های پرسی بیش از پیش مورد توجه مردم قرار گرفته است.

مزاییک های پرسی معمولاً از دو لایه تشکیل شده اند، لایه اول شامل سنگدانه ها که در رنگ های مختلف وجود دارند است و لایه دوم شامل مواد بتنی می باشد که در زیر قرار گرفته است.

چیدمان درست موزاییک ها می تواتد یک طرخ کلی را ایجاد کند که جلوه بطری محیط را بالا ببرد و به عنوان یک المان برای زیبا سازی محیط عمل کند.

خرید موزاییک جدید با قیمت مناسب

خرید موزاییک جدید با قیمت مناسب شرکت ما با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه و تکنولوژی روز دنیا زیر نظر مهندسان و متخصصان توانسته کفپوش هایی را تولید کند که  بتوانند تمامی سلیقه ها را پوشش دهند و رضایت کامل مشتریان را جذب کند.

 برای خرید موزاییک جدید با قیمت مناسب و از طریق اینترنت و به صورت آنلاین از سایت ما اقدام کنید و مشاهده تمامی مدل ها محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

 لازم به ذکر است که خرید در حجم عمده از قیمت پایین تری برخوردار است و برای مصرف کننده مقرون به صرفه است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *