موزائیک کف پوش فشرده شده و انباشته ای است، در حقیقت ، نوعی بتن است که ممکن است از انواع مختلف سیمان، پوزولان، سرباره کوره، مواد افزودنی، گوگرد و غیره ساخته شود و با فشار دادن یا تکان دادن به چگالی مورد نظر برسد.
یکی از بهترین موزائیک های ایران و مجاز در جهان، موزائیک اصفهان می باشد.

عرضه کننده موزائیک اصفهان ارزان

آشنایی با طرح های موزاییک اصفهان

آشنایی با طرح های موزاییک اصفهان به طور کلی، موزائیک از قطعات کوچک سنگی یا سرامیکی ساخته شده ودر کنار هم قرار می گیرد و نام های دیگری مانند پاره چین یا معرق سنگ دارد.
این محصول از دو ساختار و لایه تشکیل شده است.
اولین لایه و لایه زیرین، این مخلوطی از بستر، آب و سیمان است که معمولاً دارای سطح بسیار ضخیمی است و می تواند فشار بیشتری را تحمل کند.
لایه دوم و سطح موزائیک، از جنس پودر سنگ، آب و سیمان می باشد، در واقع همان چیزی است که ما می بینیم و همچنین ترکیب رنگ ها در لایه بالایی است.
انواع معرق موزائیک اصفهان و آشنایی با آن ها:

  • موزائیک حیاطی اصفهان
    موزائیک حیاطی معمولاً به صورت یک لایه ی بتونی ،با تراکم و ضخامت زیاد تولید می شود و در رنگبندی های مختلفی در دسترس است، همان طور که از نام آن پیداست، بیشتر درحیاط و باغ ها مورد استفاده قرار می گیرد.
  • موزائیک پلیمری
    نوعی موزائیک است، که مناسب مناطق سردسیر می باشد و با استفاده از فرآیند پلیمریزاسیون (رزین سنگ مصنوعی یا رزین پلیمری)، ماسه، سیمان، سنگدانه، رزین سیمان، پلاستیک و روان کننده های پلی کربوکسیلات به چگالی خود می رسد و با توجه به رنگ های خاص و متنوع، قابلیت ترکیب با رنگ ساختمان را دارد.
  • موزائیک شسته یا واش بتن
    موزائیکی که از ترکیب مواد افزودنی بتن مانند بتن شسته شده، سیمان، شن، مواد طبیعی، آب و روان کننده های پلی کربوکسیلات در رنگ های مختلف تولید می شود.
    می توانید از این موزائیک برای فضای بیرون و حیاط استفاده کنید، به دلیل شکل و ظاهر طبیعی که دارد، در چنین محیط هایی مناسب است.

قیمت موزائیک حیاطی سال 99

قیمت موزائیک حیاطی سال 99 موزائیک حیاطی مانند کاشی های سرامیکی در اندازه ها و طرح های مختلف موجود است و قیمت موزائیک به سلیقه خریدار و بسیاری موارد دیگر بستگی دارد.
چند مورد از مسائلی که بر قیمت موزائیک حیاطی تاثیر دارد:

  • انواع طرح های موزائیک مانند، حیاطی بته جغه ای سنگ جوشان، طرح ابرو، شش گوش، گل مریم، حیاطی گل بیدی و غیره…
  • کیفیت موزائیک های حیاطی از نظر رنگ و مقاومت
  • مقاومت در برابر شرایط جوی، در سرما و تابش نور خورشید
  • و غیره…
    معمولاً هر ساله به دلیل تورم و نرخ ارز و مواردی از این دست به قیمت محصول افزوده می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *