به کفپوش باغچه، حیاط منازل، سنگ فرش بازارها موزاییک گفته می شود. استفاده از موزاییک از گذشته تاکنون به عنوان یکی از مصالح ساختمانی در صنعت ساخت و ساز رایج بوده است و سازندگان ساختمان و صنایع گوناگون دیگر بنا به نیاز خود از موزاییک های مختلف در انواع طرح ها و سایزها استفاده می کنند.سرامیک کف 60*60 اصفهان، یکی از پرفروش ترین انواع مصالح ساختمانی است که به دلیل سایز مناسب، کیفیت بالا و تنوع طرح و رنگ مشتریان زیادی دارد. مجموعه ما در زمینه ی عرضه انواع موزاییک صادراتی فعالیت دارد تلاش می کند و محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتریان عزیز عرضه کند.

عرضه انواع موزاییک صادراتی

میزان ارتفاع موزاییک صادراتی

میزان ارتفاع موزاییک صادراتی موزاییک ها را از ترکیب شن و ماسه سیمان و پودر سنگ همراه با آب تولید می‌کنند. موزاییک ها به جهت مقاومت بالا و استحکام زیادی که دارند می تواند در برابر برف و بارندگی سالم بمانند. موزاییک ها انواع متعددی دارند که عبارتند از موزاییک معمولی، موزاییک شسته، موزاییک تک لایه، موزاییک شیاردار، موزاییک گرانیتی، موزاییک سیمانی و موزاییک سنگی که هر کدام از این موارد دارای خصوصیات خاص خود می باشد و جنس های متفاوت با ارتفاع های مختلف ساخته شده اند و در صنایع مختلف استفاده می کنند. سرامیک کف 80 * 80 پاسارگاد دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند که در برابر ضربه و حرارت، رطوبت مقاومت بالایی دارند.

مثلاً موزاییک تک لایه با ارتفاع ۱۷ میلی متر برای استفاده در مکان هایی مانند پشت بام منازل و اماکن تولید می گردند یا موزاییک سنگی که در طرح روی آن از سنگ های ریز استفاده شده است. موزاییک شیاردار نیز از شیارهای کوچک یا درشت با طرح های گوناگون به وجود می آید. همچنین تولید موزاییک را از لحاظ نوع ساخت به دو صورت پرسی و ویبره ای انجام می گردد. در روش پرسی با ایجاد فشار توسط دستگاه پرس موزاییک تولید می گردد، موزاییک های گرانیتی از طریق این روش تولید می شود.

تولید موزاییک ها به روش ویبره ای ازطریق دستگاه قالب زنی صورت می‌گیرد و هیچ فشاری در تولید آنها وجود ندارد. استفاده از مواد اولیه با کیفیت باعث می گردد محصول نهایی نیز از کیفیت بالایی برخوردار باشد، پس کسانی که از موزاییک ها استفاده می کنند باید به کیفیت آن توجه کنند و دقت نمایند مطابق با استانداردهای جهانی تولید شده باشد.

فروشنده انواع موزاییک صادراتی

فروشنده انواع موزاییک صادراتی مجموعه ی ما مفتخر است در زمینه عرضه موزاییک صادراتی فعالیت نماید و با تولید محصولات با کیفیت بتواند علاوه بر بازارهای داخلی در زمینه صادرات به کشورهای دیگر نیز موفق عمل نماید و همچنین به عنوان فروشنده موزاییک صادراتی همیشه کیفیت بالا و قیمت مناسب را سرلوحه ی کار خویش قرار داده و یکی از اصول مهم در مجموعه ما می باشد تا استفاده کنندگان با هر توان مالی بتوانند از محصولات ما خریداری کنند و رضایت آنها حاصل گردد‌.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *