تولید پودر سنگ در رنگ های مختلفی صورت می گیرد و هر کدام از آن ها کاربرد کاملاً اختصاصی دارند. سنگ هاب قرمز که از نوع تراورتن می باشند در کارخانه ها توسط دستگاه های مخصوص به پودر سنگ قرمز تبدیل می شوند .در کشورمان ایران، انواع مختلفی از پودر سنگ قرمز درجه یک تولید می شود و در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات کیفیت، تنوع و بسته بندی متنوعی دادند .صادرات پودر سنگ قرمز در کشورمان بسیار پر رونق می باشد ،از این رو به کشور های خارجی نیز صادر میشوند.و از آن استقبال زیادی میشود.

صادرات پودر سنگ قرمز با کیفیت عالی

مهمترین کاربرد پودر سنگ قرمز چیست؟

مهمترین کاربرد پودر سنگ قرمز چیست؟ پودرسنگ قرمز از خورد شدن و سنگ کوبی سنگ قرمز در کارخانه های سنگ به دست می آید .سنگ تراورتن نوعی سنگ آهکی می باشد که از آن در تولید پودر سنگ قرمز استفاده میشود‌. این سنگ ظاهری سوراخ سوراخ دارد و از رسوبات چشمه های آب گرم تشکیل میشود‌.از پودر سنگ در موارد زیر استفاده میشود که به طور خلاصه برایتان شرح میدهیم.

۱_ نمای سیمانی شسته( یکی از پرطرفدارترین نمای ساختمانی است. این مدل نما در طرح و رنگ های متنوع قابل اجرا است او از آن در نمای ساختمان ، راه پله ، دیوار باغ و ویلا استفاده میشود‌ .)

۲_مجسمه سازی (یکی از کاربردهای پودر سنگ برای تولید آثار هنری می باشد.این ماده برخلاف سیمان بعد از خشک شدن ترک ترک نمیشود از این رو گزینه مناسبی برای ساخت آثار هنری زیبا می باشد.خمیر سنگ انعطاف‌پذیری بسیتر بالایی دارد و به خوبی تغییر شکل میدهد.)

۳_واش بتن(واش بتن در حقیقت نوعی کف پوش در صنعت ساختمان سازی به شمار می اید و از آن برای پوشش کف ساختمان و ایجاد انواع محوطه استفاده میشود).

۴_ملات پودر سنگ و سیمان( این نوع ملات از اختلاط پودر سنگ و سیمان به دست می آید و در درزگیری کاشی ، چسباندن موزاییک و …استفاده میشود.)

۵_سنگ انتیک و سنگ مصنوعی(در کارخانه هایی که سنگ تزئینی را تولید می کنند، حدود یک سوم سنگ به پودر سنگ ضایعاتی تبدیل میشود.از این پودر سنگ های تولید شده در کارخانجات سنگ بری میتوان در جهت تولید سنگ مصنوعی و سنگ آنتیک استفاده کرد.

مرکز خرید پودر سنگ قرمز فله ای

مرکز خرید پودر سنگ قرمز فله ای در ایران معدن های بسیار زیادی وجود دارد که فعالیت آنها در زمینه تولید انواع پودر سنگ است. وهمچنین شرکت ها نیز وجود دارند که در کار فروش و صادارت این مواد هستند. برای خرید انواع پودر سنگ درجه یک و اطلاع از قیمت پودر سنگ چندین روش مختلف و راحت وجود دارد. از جمله:

۱_خرید از سایت های اینترنتی و فروشگاه های آنلاین که بهترین و با کیفیت ترین و همچنین مناسب ترین محصولات را در اختیار شما قرار میدهند.لازم به ذکر است خرید پودر سنگ فله در این سایت ها نیز صورت میگیرد که قیمت بسیار مناسبی دارد.

۲_خرید از نمایندگی های موجود در سراسر کشور و خرید از مراکز فروش و فروشگاه های مصالح ساختمانی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *