موزاییک واش بتن باکیفیت یکی از انواع موزاییک های صادراتی کشورمان می باشد که در تهیه آن از بهترین انواع مواد استفاده می‌شود تا آنچه که به دست می‌آید موزاییکی بسیار محکم و با کیفیت باشد که با استانداردهای ساخت و ساز در بسیاری از کشورها مطابقت دارد و به این دلیل است که این محصول به راحتی در این بازارها ارائه و به فروش می‌رسد؛ صادرات این موزاییک خاص و سنگ مرمریت حمزاوه می‌تواند برای کشور بسیار مناسب و ارزآور بوده و سود مناسبی را نصیب صادر کننده کند.

صادرات موزاییک واش بتن باکیفیت

موزاییک واش بتن باکیفیت چه ویژگی دارد؟

موزاییک واش بتن باکیفیت چه ویژگی دارد؟

موزاییک واش بتن از جمله مصالح ساختمانی برای کفپوش است که دارای ویژگی های خاصی است و در پیاده‌روها و مکان‌های عمومی می‌تواند زیادی در محیط ایجاد نماید؛ از ویژگی‌های این موزاییک خاص می‌تواند به طور خلاصه به چند مورد زیر اشاره کرد

  • سنگدانه موجود در این موزائیک کاملاً یکنواخت در سطح آن قرار گرفته است همچنین سنگ آنها نه تنها در بخش رویی بلکه در عمق موزاییک نیز در همه جای آن وجود دارد.
  • عیار بتن این نوع موزاییک بسیار بالا می باشد و گاهی از ترکیبات افزودنی مواد پلیمرها نیز در آن استفاده می شود در نتیجه از مقاومت بالایی برخوردار هستند.
  • در هیچ کجای ساختار این محصول حباب هوا شرکت نمی گیرد زیرا این حباب ها می تواند کیفیت موزائیک ها را بسیار نامناسب نماید.
  • ابعاد این موزاییک ها در انواع مختلف آن همچون موزاییک چوبی در بزرگترین سایز آنها به ۵۰*۵۰ سانتی متر می‌رسد که می‌توان به وسیله آن سطوح با مساحت زیاد را در زمان کم پوشش داد.

قیمت مناسب موزاییک رنگی

قیمت مناسب موزاییک رنگی انواع موزاییک رنگی واش بتن وجود دارند که برخلاف نوع ساده آنها از تنوع رنگی زیادی بهره می برد و بسیار زیبا و شکیل هستند به همین جهت می‌توانند برای سنگ فرش معابر و حیاط مورد استفاده قرار بگیرند؛ قیمت مناسب این موزاییک باعث شده است که طراحان و پیمانکاران از آن به صورت عمده استفاده نمایند و بخش خدمات شهری شهرداری ها نیز این محصول ویژه برای پوشش معابر پیاده استفاده کنند.

برای اطلاع از قیمت مناسبی که توسط فروشنده این محصول برای این موزاییک ها و سنگ مرمریت خاکستری در نظر گرفته است می‌توان مستقیم و بی واسطه با فروشنده این محصول ارتباط برقرار کرد و اطلاعات مورد نیاز در مورد قیمت این موزاییک ها را به دست آورد و از آن برای کاربردهای مختلف استفاده نمود.

استعلام قیمت دقیق را می‌توان به روش مراجعه حضوری و از طریق همین وب سایت نیز انجام داد که یکی از مناسبترین روش های روش های کسب اطلاع از قیمت دقیق این محصول است و به این شکل خریداران می‌توانند پس از این که از قیمت ها باخبر شدند نسبت به سفارش خود اقدام نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *