یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی در حال حاضر بر می گردد به موزاییک سرامیکی درجه یک که برای کف حیاط ها و سالن ها مورد استفاده قرار می گیرد و موزاییک سرامیک با توجه به کارایی آن می تواند تک لایه و یا چند لایه باشد و به عنوان کف پوش متراکم آن را می‌شناسند و تولید کنندگان به تولید موزاییک هم برای بازار داخلی و هم برای صادرات موزاییک انجام می دهند.

صادرات موزاییک سرامیکی درجه یک

مشخصات موزاییک سرامیکی درجه یک چیست؟

مشخصات موزاییک سرامیکی درجه یک چیست؟ همان زور که گفته شد موزاییک ها متراکم هستند و از دو روش تراکم خود را به دست می آورند؛ یا از طریق پرس و یا از طریق لرزش است تراکم به دست می آید که با خاک و ماسه و شن مخلوط می شود و همین طور موزاییک ها دارای سطح های مختلفی است و به عنوان مثال میتوان به این سطح ها اشاره کرد:

  • لایه رویه که به آن رنگ موزاییک هم می گویند: این لایه که خود اجزای اصلی موزاییک است و با شن و خاک ماسه آب و پودر سنگ مخلوط و در داخل آن استفاده شده است
  • لایه زیرین و نارین: مسلما لایه زیرین نسبت به لایه باید قدرت بیشتری داشته باشد تا بتواند فشار را تحمل کند و لایه زیرین برای این امر به وجود آمده و همانند لایه رویه از آب و ماسه و پودر سنگ مخلوط و تشکیل شده است.

به طور کلی اگر بخواهیم مشخصات موزاییک سرامیکی را بدانیم باید ببینیم به چند روش تولید شده است و چگونه تولید شده است.

موزاییک یا به روش پرسی است و یا به روش ویبره ای تشکیل می شود؛ در روش پرسی به وسیله دستگاه پرس تراکم انجام می شود و در این روش باید ساب خوردن را انجام دهند؛ در روش ویبره ای از دستگاه لرزنده استفاده می شود که به دلیل سطح صافی که دارد نیاز به فشار و یا تراکم زیاد نیست.

خرید مستقیم موزاییک سرامیکی درجه یک

خرید مستقیم موزاییک سرامیکی درجه یک برای تهیه موزاییک سرامیکی در طرح ها و رنگ های مختلف افراد به بازارهای مختلف می روند و با گشت و گذار فراوان ممکن است که آن محصول خود را پیدا کنند و یا نتوانند به تهیه آن بپردازند و به همین علت ما در داخل این سایت انواع موزاییک سرامیکی را به صورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار می دهند تا مشتریان ارزان تر از هر جای دیگر به خرید عمده خود بپردازند.

خرید مستقیم موزاییک هم برای مشتریان به صرفه تر است و هم با هزینه کمتر می توانند تعداد بیشتری از موزاییک درجه یک را تهیه کنند و شما برای اطلاعات بیشتر بهتر است با مشاوران فروش در این زمینه مشورت کنید و بعد اقدام به خرید بفرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *