در خط تولید موزاییک واش بتن، ابتدا پودر سنگ، سگ دانه های رنگی، سیمان و آب را با یکدیگر ترکیب می نمایند. در ادامه سیستم های هیدرولیکی فشاری معادل 400 تن را بر سنگ وارد می سازند تا بخش های مختلف به خوبی با یکدیگر پیوند برقرار نماید. سپس 2 روز در اتاق بخار قرار داده شده تا به خوبی هوا دهی شود. توسط برس های مخصوص شستشو شده تا ناخالصی های احتمالی به این طریق از بین بروند.

خط تولید موزاییک واش بتن

کاربرد انواع موزاییک واش بتن

کاربرد انواع موزاییک واش بتن انواع موزاییک واش بتن در زمینه های مختلف کاربردی می باشد که در این مطلب به صورت کامل به آنها اشاره می گردد:

  • کف پوش حیاط: به خاطر سنگ دانه های رنگارنگی که دارد، در اولین نظر چشم ها را به سمت خود خیره نگه داشته و افراد را به تمجید وا می دارد. با توجه به فشار و حرارت بالایی که تحمل نموده است، در برابر نوسانات جوی نیز مقاوم بوده و هیچ گونه آسیبی در کالا شکل نمی گیرد.
  • محوطه سازی فضای سبز: یعنی در کنار ظاهر دلربای طبیعت، فضای دلنشینی را خلق می نماید. نرخ ارزانی داشته و در مقایسه با سایر موارد مشابه مقرون به صرفه تر می باشد.
  • پارکینگ: نصب ساده ای را برای استاد کار رقم زده تا عملکرد مطلوبی را نمایش دهد. تنوع در رنگ بندی داشته تا هر شخصی با توجه به دکوراسیون پارکینگ، نظر و سلیقه شخصی خود، مناسب ترین گزینه را بدست آورد.
  • پارک های عمومی: یکی از اهداف شهرداری ها، به منظور ایجاد پارک، اعمال آرامش و فضای شاد در بین هم شهری ها به عنوان یک قانون می باشد. بهره برداری از واش بتن، اقتصادی بوده و رویکرد خوبی را در این خصوص از خود برجای خواهد گذاشت.

صادرکننده موزاییک های جدید واش بتن

صادرکننده موزاییک های جدید واش بتن تولید انواع موزاییک واش بتن، با استفاده از دستگاه های پیشرفته صنعتی، کالایی ممتاز را خلق می نماید که مقرون به صرفه بوده و تا سال سال، بدون تغییر باقی می ماند. در تمامی شرایط آب و هوایی مانند خشک و گرمسیری، حاره ای یا استوانه ای قابل بهره برداری خواهد بود.

موزاییک بتنی صادراتی، در بسته بندی های پالت شده تعبیه می شوند. در نتیجه به هنگام انتقال هیچ آسیبی در آن به وجود نمی آید. دیگر خبری از ضایعات نبوده و رویکرد بی نظیری را به نمایش خواهد گذاشت.

با توجه به افزایش ساخت و ساز در کشور های حاشیه نشین خلیج همیشه فارس مانند قطر، بحرین، امارات، کویت و لبنان، از مشتری های بی شماری برخوردار می باشد. به خاطر فاصله کوتاه دریایی و تفاوت نرخ ارز، این مسئله می تواند سود آوری ممتازی را برای جمهوری اسلامی به همراه داشته باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *