خرید پودر سنگ ساختمانی بدون واسطه می‌تواند هم برای خریدار و هم برای فروشنده به دلیل فروش مستقیم آن بسیار بهینه و مقرون به صرفه باشد. امروزه از پودر سنگ برای پروژه‌های ساختمان سازی و فعالیت عمرانی استفاده های زیادی می شود.

جهت سفارش پودر سنگ فله شرکت های فروشنده زیادی در این زمینه فعالیت می کنند که با توجه به کیفیت مواد به کار برده شده در ساخت آن و نوع بسته بندی آن با قیمت های متفاوت آن را در اختیار افراد قرار می دهند.

خرید پودر سنگ ساختمانی بدون واسطه

با انواع پودر سنگ ساختمانی آشنا شوید

با انواع پودر سنگ ساختمانی آشنا شوید نکته ای که قبل از خرید این محصول قابل توجه است این می باشد که باید با انواع پودر سنگ ساختمانی آشنا شوید تا بتوانید خرید مد نظر خود را انجام داده و به مصرف برسانید. در بازارهای روز خرید و فروش محصولات ساختمانی یکی از محصولی که پرفروش است .

ماده ای که در اکثر ساختمان سازی ها به آن احتیاج فراوان دارند پودر سنگ ساختمانی است که آن هم برای کار در روی ساختمان و کاربرد آن به چند نوع تقسیم می شود مهمترین آنها پودر سنگ آهکی می باشد که برای زیرساخت کفی ساختمان به کار می رود.

یکی از انواع دیگر پودر سنگ ساختمانی پودر سنگ ملات می باشدکه برای ملات کاری ساختمان به کار می رود .یک نوع پودر سنگ ساختمانی دیگر پودر سنگ کریستالی می باشد که بیشتر جنبه تزیینی بر روی ساختمان را دارد و در نماهای بیرون ساختمان از آن استفاده می شود سازندگان این پودر سنگ ها سعی می‌کنند از نوع بهترین سنگ معدن برای پودر شدن سنگ استفاده کنند .

چون نوع سنگ پودر شده برای به کار رفتن به روی ساختمان خیلی مهم است.مثلاً پودر سنگ ملاتی باید خیلی ریز تر از پودر سنگ کریستالی باشد چون پودر سنگ ملاتی باید قدرت چسبندگی بالایی داشته باشد ولی پودر سنگ کریستالی نباید ریز باشد.

سفارش پودر سنگ ساختمانی فله

سفارش پودر سنگ ساختمانی فله سفارش پودر سنگ ساختمانی قله به صورت روزانه توسط پیمانکاران بزرگ که در کار ساخت و سازهای کلان میباشند سفارش می شود و خرید انجام می گیرد اکثر این پیمانکاران خرید خود را در مورد پودر سنگ به صورت فله انجام می دهند چون پودر سنگ بسته بندی شده برای آنها گران تر تمام می شود به همین خاطر عکس زدن این سفارشات به صورت فله می باشد.

بیشتراین سفارشها پیمانکارانی هستند که وجود سنگ ساختمانی را از یک مکانی برای مکان دیگر هم سفارش می دهند چون کار های انها خیلی بزرگ است و سفارشات بسیار زیاد است شرکتهای پخش هم این پودر سنگ ها را به مناطقی که سفارش داده اند به صورت فله می برند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *