پودر سنگ آهنگ محصولی است که از ضایعات سنگبری سنگ های کربناتی و یا کوبش سنگ آهک به وجود می آید. این محصول تخلخل زا است و به همین دلیل به عنوان یک افزودنی در آجر و بتن به کار می رود. این پودر، سفید رنگ است و حالت یکدستی دارد. خرید پودر سنگ آهک با مناسب ترین قیمت روز با رونق بالایی همراه است.

خرید پودر سنگ آهک با نازلترین قیمت

کاربرد های پودر سنگ آهک چیست؟

کاربرد های پودر سنگ آهک چیست؟

پودر سنگ آهک که نام دیگر آن پودر سنگ کربنات نیز می باشد دارای کاربردهای بسیار متنوعی است که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

  • این پودر در کشاورزی برای بهبود ارگانیسم های خاک، افزایش مواد ارگانیک و خنثی سازی اسیدیته به کار می ورد.
  • در نیروگاه های تولید انرژی جهت سولفورزدایی از آلاینده های تولید شده به کار می رود.
  • بعد از آسفالت ریزی، پودر سنگ بر روی آن ریخته می شود تا منافذ و ترک های آسفالت کاهش پیدا کند. همچنین این پودر به عنوان پرکننده بتن نیز دارای کاربرد زیادی است.
  • در صنایع نفت و پتروشیمی در ترکیب گل حفاری دارای استفاده های فراوانی است. در صنعت آب و فاضلاب به دلیل اینکه این محصول با اسیدها واکنش نشان می دهد، برای تصفیه فاضلاب ها جهت خنثی سازی بسیار به کار می رود.
  • در صنعت پرورش دام و طیور برای مواردی همچون ضدعفونی گردن مرغداری و اصطبل ها و دیگری جهت تأمین کلسیم در مکمل های غذایی کاربرد دارد.
  • در ساختمان سازی در جهت تولید شفته، سیمان و ملات کاربرد فراوان دارد. 
  • این محصول در تولید انواع کاغذ، لاستیک، رنگ و رزین و پلاستیک و پلیمر به کار می رود.

صنایع و کارفرمایان باید به این نکته دقت کافی را داشته باشند که در پودر سنگ آهنگ نباید ذرات سنگ و ریگ وجود داشته باشد. در نظر داشته باشید که هر چقدر پودر سنگ آهنگ بیشتر کوبیده شود، در نتیجه ناخالصی آن کمتر می گردد.

فروش پودر سنگ آهک در بازار تهران

فروش پودر سنگ آهک در بازار تهران خوشبختانه در کشور ما معادن سنگ کربنات کلسیم و یا همان آهک به وفور، وجود دارد و به همین دلیل کارخانه های متعددی هستند که با استخراج سنگ آهک و فراوری و کوبش آن با تجهیزات مدرن، این محصول را تولید و به بازار روانه می کنند. صنایع مختلفی در ایران وجود دارند که به سنگ آهک نیاز اساسی دارند و به همین دلیل فروش و عرضه این کالا همواره با رقم بالایی صورت می گیرد.

پودر سنگ آهک از معادن مختلفی به دست می آید و اغلب با نام همان معادن برداشت شده برای خرید و فروش شناخته می شوند.

فروش پودر سنگ تهران از طریق این مجموعه در حجم های بالا و برای صنایع مختلف انجام می گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *