یکی از انواع موزاییک مدرن که دارای استقامت بسیار بالایی بوده و برای مکان های پرتردد انتخاب بسیار عالی می باشد، موزاییک گرانیتی است، چرا که آن را پس از ویبره شدن پرس می نمایند و همین امر باعث از بین رفتن خلل و فرجهای آن می گردد و مانع از جذب آب و رطوبت می شود و همین امر بر استحکام و دوام بالای آن می افزاید. شما عزیزان می توانید برای خرید بهترین نوع موزاییک گرانیتی در اصفهان و سایر شهرهای کشورمان با همکاران ما در این سایت تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

خرید موزاییک مدرن گرانیتی در اصفهان

جدیدترین مدل های موزاییک مدرن گرانیتی

جدیدترین مدل های موزاییک مدرن گرانیتی لایه رویی موزاییک گرانیتی از سنگدانه هایی تشکیل شده است که آن را بسیار شبیه به سنگ گرانیت نموده است و به همین علت این محصول را موزاییک گرانیتی می نامند.
این روزها در بسیاری از بازارهای داخلی کشورمان شاهد ارائه جدیدترین موزاییک مدرن گرانیتی هستیم که از نظر ابعاد، طرح و رنگ با همدیگر تفاوت های فراوانی داشته و تمامی نیازها و سلیقه های مشتریان را در برمی گیرند.
این موزاییک نیز مانند سایر محصولات مشابه از دو لایه زیرین و رویه تشکیل شده است؛ لایه روی آن با استفاده از سنگ دانه های رنگی، سیمان و رنگ پوشش داده شده است و لایه داخلی و زیرین آن نیز از بتن یا اسلامپ ساخته شده است.
در هنگام تولید این متریال، لایه های زیرین و رویه آن در قالب های مخصوص ریخته شده و با بهره گیری از فشار دستگاه پرس به همدیگر چسبیده و استحکام و دوام فوق العاده ای پیدا می کنند.

فروش موزاییک مدرن در انواع مختلف

فروش موزاییک مدرن در انواع مختلف امروزه فروش موزاییک مدرن گرانیتی در انواع مختلفی در کشورمان رونق فراوانی دارد و بسیاری از سازندگان ساختمان ها برای پوشش دادن به برخی از قسمت های بنای خود مانند حیاط، پارکینگ و راه پله ها از این متریال ها استفاده کرده و به این صورت بر مقاومت و دوام بنای خود می افزایند.
معمولاً کسانی که در شرایط خاص جوی زندگی می کنند و در فصلهای مختلف سال شاهد بارش باران و برف زیادی هستند، برای پوشش دادن به حیاط و یا قسمت بیرونی منزل خود از این نوع موزاییک بهره می گیرند، چر که به سبب کم بودن خلل و فرج بر روی سطح آنها، رطوبت نمی تواند به ساختار این موزاییک ها نفوذ کرده و باعث ایجاد ترک و یا ساییدگی در آنها شود.
در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که این محصولات با استفاده از استانداردهای روز جهانی تولید شده اند و دارای گواهینامه استاندارد کشورمان ایران می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *