سنگ ها جزو اصلی عمرانی زندگی بشر به شمار می روند، انسان ها با استفاده از انواع مختلف سنگ ها و کانی های تولیدی، محیط زندگی و خانه خود را می سازند. یکی از سنگ های تولیدی توسط بشر موازییک ها می باشند، موزاییک ها با استفاده از ریخته گری سیمان ساخته می شوند و سنگ مناسب کف سازه هستند. موزاییک ضد یخ از ساخته های تازه بشری به شمار می رود که با استفاده از روشی به خصوص در تولید آن هنگام سرما و تماس با آب از یخ زدگی بیش از حد آن جلوگیری می کند و فرآیندی گرمازا را در سطح موزاییک ایجاد می کند.

خرید موزاییک ضد یخ ارزان از درب کارخانه

آشنایی با انواع موزاییک ضد یخ

آشنایی با انواع موزاییک ضد یخ تولید سنگ موازییک با توجه به نوع کاربری آن و طرح های مختلف در انواع گوناگونی انجام می شود، سنگ های موزاییک ضد یخ یکی از دسته سنگ ها با فرآیند تولید خاص به شمار می روند که خود دارای طرح های متنوع و روش های ساخت و بهره وری متفاوتی می باشند، سنگ موزاییک ضد یخ با طرح های آجری، سنگ ریز، لاشه سنگی و … تولید و عرضه می شوند.

در فرآیند تولید انواع موزاییک ضد یخ استفاده از مواد نمکی یا واکنش گرا در برابر آب رایج می باشد، روش استفاده از مواد نمکی در حقیقت کمی قدیمی تر می باشد اما در هر صورت مقصود از استفاده این مواد ایجاد گرما در هنگام تماس آب با سرمای زیاد برابر موازییک می باشد که از یخ زدگی بتن موزاییک و ترک خوردگی آن جلوگیری می نماید.

قیمت موزاییک ضد یخ در بازار تهران

قیمت موزاییک ضد یخ در بازار تهران بازار سنگ و مصالح ساختمانی در تهران که بزرگترین کلان شهر ایران به شمار می رود، همواره بسیار گرم بوده است، سنگ ها با قیمت های مختلف و بهره وری های گوناگون و طرح های متنوع در این بازار به فروش گذاشته می شود.
سنگ موزاییک ضد یخ نیز یکی از دسته مصالح پر فروشی می باشد که در بازارهای بزرگ شهری نظیر تهران به صورت عمده یافت می شود، موازییک های ضد یخ با طرح و ابعاد مختلف و در تعداد کافی برای عرضه به مشتریان در این بازارها موحودند، این سنگ های که عموما در کف سازه ها یا خیابان ها استفاده می شوند پس از تولید در کارخانه با بهترین قیمت وارد بازار می گردد، قیمت موزاییک ضد یخ متناسب با کیفیت و برند تولید کننده و همچنین ابعاد سنگ می تواند متفاوت باشد اما دامنه نوسان آن بسیار کوتاه بوده و خرید آن از عمده فروشندگان با قیمتی یکسان انجام می شود، با این وجود بهتر است برای خرید با اطمینان بیشتر به مرکز فروش معتبر همچون این مرکز مراجعه شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *