موزاییک کرج

موزاییک کرج یکی از کارخانه های تولید انواع موزاییک در کشور می باشد در این کارخانه انواع موزاییک پلیمری و واش بتن با قیمت مناسب از مواد درجه یک و عالی و با کیفیت تولید شده و با قیمت مناسب به صورت غیر حضوری و عمده به فروش میرسد.

موزاییک پلیمری یکی از انواع موزاییک های پرکاربرد در مصالح ساختمانی می باشد این محصولات قیمت مناسبتری نسبت به دیگر موزاییک ها داشته و طرح‌های متنوعی را دارا می باشند به دلیل رنگ بندی و طرح های متنوعی که موزاییک کرج پلیمری دارد اکثر پیمانکاران ترجیح می دهند که از موزاییک پلیمری برای خرید استفاده نمایند.

آشنایی با انواع موزاییک پلیمری

آشنایی با انواع موزاییک پلیمری

موزاییک پلیمری دارای طرح بندی و رنگ بندی بسیار زیبا جذاب و متنوع می باشد از جمله طرحهای موزاییک پلیمری میتوانیم به طرح ترنج،  طرح تفتان، موزاییک پلیمری طرح شیشه ای، موزاییک پلیمری طرح خشتی، موزاییک پلیمری طرح خطیبی، و انواع دیگر موزاییک پلیمری اشاره کنیم.

موزاییک پلیمری نوعی کفپوش بتنی محسوب می‌شود که در دسته سنگ مصنوعی می باشد این محصول از طریق پلیمریزاسیون به دست می‌آید و به دلیل وجود پلیمر در بین مواد موزاییک را مقاوم در مقابل تغییرات آب و هوایی می کند.

در شرایط آب و هوایی بسیار سرد موزاییک کرج پلیمری یکی از بهترین کفپوش ها به شمار می آید و سبب جلوگیری از ترک خوردن موزاییک می‌شود انواع موزاییک پلیمری در ابعاد متنوع تولید می‌شود از جمله ابعاد موزاییک های پلیمری می توانیم به ابعاد ۴۰ در ۴۰ سانتی متر،۴۰ در ۶۰ سانتیمتر و…. اشاره نماییم.

مزایای موزاییک پلیمری کرج

مزایای موزاییک پلیمری کرج

موزاییک پلیمری که در کارگاه کرج تولید می‌شود از مواد درجه یک و با کیفیت استفاده می‌شود از مزایای موزاییک پلیمری می‌توانیم به مقاومت این محصول در مناطق سردسیر اشاره نماییم همچنین این محصول مقاوم در مقابل انبساط و انقباض سرما و گرما بوده و ترک نمی خورد.

موزاییک پلیمری نسبت به انواع دیگر موزاییکها دارای قیمت مناسب می باشد همچنین این موزائیک از رنگ بندی متنوعی برخوردار بوده و در مقابل شرایط آب و هوایی سرد و گرم رنگ خود را به ندرت از دست می‌دهد نصب آسان این محصول یکی از مزایای این محصول می باشد همچنین موزاییک پلیمری دارای وزن سبک بوده و شستشوی آن بسیار ساده است از موزاییک پلیمری برای نما و همچنین کف پشت بام نیز استفاده می کنند.

کاربرد موزاییک پلیمری

کاربرد موزاییک پلیمری

از موزاییک پلیمری برای مناطق مختلف استفاده می شود موزاییک پلیمری را می توانید به عنوان کفپوش برای تمامی پیاده روها و معابر استفاده کنید همچنین این محصول کفپوشی مناسب و بسیار عالی برای محوطه سازی باغ و ویلا و تمامی ساختمان‌های اداری تجاری می‌باشد.

از دیگر کاربرد موزاییک پلیمری می‌توانیم از این محصول برای کفپوش پارکینگ و روف گاردن استفاده نمایید انواع مختلف مدل های موزاییک پلیمری را در رنگ ها و طرح های گوناگون نیز می‌توانیم به عنوان نما در ساختمان های مختلف استفاده نمایید.

روش نصب موزاییک پلیمری

روش نصب موزاییک پلیمری

موزاییک پلیمری دارای نصبی آسان است و به چندین روش می‌توانید آن را اجرا و بندکشی نمایید یکی از روش‌های متداول در اجرای این محصول می توانیم به بندکشی موزاییک پلیمری با ملات اشاره نماییم که این روش روشی متداول و مرسوم به شمار می‌آید.

یکی از روش‌های جدید که بسیار مورد توجه قرار گرفته است بندکشی موزاییک پلیمری با چمن مصنوعی می باشد این روش بسیار روشی آسان بوده و در بین انواع موزاییک پلیمری با رنگبندی از چمن مصنوعی استفاده می‌شود و زیبایی فوق‌العاده‌ای را به کف حیاط و باغ و ویلا می‌دهد.

از دیگر روشهای اجرای موزاییک پلیمری می‌توانیم به بند کشی این محصول با قلوه سنگ اشاره نماییم که روشی بسیار نوین و زیبا می باشد آخرین روشی که می‌توانید موزاییک پلیمری را نصب نمایید بندکشی محصول با سنگ می باشد تمامی روش های اشاره شده در بالا برای نصب موزاییک پلیمری کاربرد دارد.

قیمت موزاییک پلیمری کرج

قیمت موزاییک پلیمری کرج

موزاییک پلیمری یکی از انواع کفپوش های بتنی ارزان در کشور محسوب می‌شود و کارگاه های بسیاری در سرتاسر کشور این محصول را تولید کرده و با قیمت های گوناگون به فروش می‌رسانند قیمت موزاییک پلیمری با توجه به مواد به کار رفته در آن قیمتی مناسب به شمار می‌آید و تمامی عزیزانی که قصد خرید این موزیک را دارند می‌توانند مطمئن باشند که قیمت‌های ارائه شده این محصول بسیار مناسب‌تر از دیگر انواع موزاییک ها می باشد.

موزاییک پلیمری جایگزین مناسبی برای انواع موزاییک های حیاتی ساده می باشد برای به دست آوردن قیمت این محصول می توانید با کارشناسان تجاری ما در این رابطه ارتباط بگیرید و ضمن به دست آوردن اطلاعات لازم درباره انواع طرح ها و رنگ های موزاییک کرج پلیمری این محصولات را به صورت غیرحضوری خریداری نمایید.

سفارش و خرید موزاییک پلیمری

سفارش و خرید موزاییک پلیمری

شما عزیزانی که قصد خرید موزاییک پلیمری برای کف پوش حیاط پشت بام و یا نمای ساختمان خود را دارید می توانید از طریق شماره تلفنی که بر روی سایت قرار داده شده ارتباط بین گرفته و ضمن به دست آوردن اطلاعات لازم در مورد انواع موزاییک ها طرح ها و رنگ ها و سایز های این محصول را مشاهده کرده و سفارش دهید.

خرید از شرکت تجاری ما بسیار مقرون به صرفه بوده و این شرکت با استفاده از امکانات و دستگاه‌های پیشرفته بهترین موزاییک پلیمری را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد شرکت تجاری ما علاوه بر تولید انواع موزاییک پلیمری موزاییک کرج در طرح ها و رنگهای متنوع و گوناگون تولید کرده و به فروش می‌رساند برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *