پودر سنگ رنگی معطر از انواع مصالح ساختمانی محسوب می‌شود که از طریق کوبیدن انواع سنگ های رنگی و برخی کانی های معطر مختلف که از طبیعت استخراج می‌شوند و در کارگاه های برش سنگ برش خورده و یا کوبیده می‌شوند، حاصل می‌شود. و در صنایعی مختلفی کاربرد بسیار زیادی دارد. از این نوع پودر سنگ، در مجسمه سازی، در صنعت ساختمان و تزیینات داخلی و خارجی ساختمان، بجای سیمان در داخل ملات استفاده می‌شود.

تولید کننده پودر سنگ رنگی معطر تبریز

مزایا استفاده پودر سنگ رنگی معطر

مزایا استفاده پودر سنگ رنگی معطر

امروزه در صنعت ساختمان سازی از مصالح جدید و متنوع زیادی در بخش های مختلف ساختمان استفاده می‌شود. یکی از این مصالح که کاربرد زیادی در ساختمان سازی دارد، پودر سنگ رنگی معطر می‌باشد که از آن در دکوراسیون و تزئینات داخلی و خارجی ساختمان، بندکشی بین کاشی و سرامیک استفاده‌ شده در سرویس بهداشتی و حمام و آشپزخانه و …، استفاده‌ی فراوان می‌شود.

همچنین از این محصولات در ساخت انواع مجسمه های هنری و هنرهای پیکر تراشی، جهت تصفیه آب و فاضلاب خانگی و صنعتی در تصفیه خانه ها، جهت زه‌کشی تونل ها و کانال های آب نیز استفاده می‌شود. این مواد دارای خواص مزیت‌های منحصر به ‌فردی هستند که می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

_ این مصالح قابلیت رنگ آمیزی در طیف گسترده‌ای را دارند.

_ پودر سنگ رنگی معطر بعد از استفاده سطحی صاف و صیقلی را به ما می‌دهد به همین دلیل در می‌توان از آن در مجسمه سازی و پیکر تراشی استفاده نمود.

_ این مواد مقاومت بالایی را در برابر تنش های محیطی مانند سرما و گرما را دارد.

_ دارای طول عمر بالا و استحکام قابل توجهی هستند و به راحتی می‌توان از این مواد استفاده نمود.

_ نسبت به سایر مصالح ساختمانی از قیمت کمتری برخوردار هستند پس استفاده از این محصولات باعث کاهش هزینه می‌شود.

_ این مواد مقاومت بالایی در برابر رطوبت و مواد شوینده دارند و سطوحی که با این مواد پوشش داده می‌شود را به راحتی می‌توان شستشو داد.

_ پودر سنگ معطر بسیار زود خشک می‌شود و می‌توان از آن به عنوان جایگزین مناسبی برای انواع رزین پلی استر که دارای بوی بدی هستند و همچنین بعد از کار باعث انتشار بخار های سمی در محیط می‌شوند، استفاده نمود.

خرید مستقیم پودر سنگ رنگی معطر صادراتی

خرید مستقیم پودر سنگ رنگی معطر صادراتی

امروزه بسیاری از کارخانه ها و تولیدکنندگان در داخل کشور به تولید پودر سنگ رنگی و عرضه آن در بازارهای داخلی و جهانی می‌پردازند. خریداران این محصول می‌توانند از طریق نمایندگی‌های پودر سنگ هنری معطر و یا سایت های فروش اینترنتی اقدام به خرید این محصولات کنند. خرید پودر سنگ رنگی بعلت کاربردهای زیاد این محصولات، دارای بازاری رقابتی و پرفروش می‌باشد که تولید کنندگان باید جهت دیده شدن در این بازار بزرگ‌، در بالا بردن کیفیت محصولات خود تلاش نمایند تا بتوانند سهمی از این بازار بزرگ و پرسود را به خود اختصاص دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *