سالیان زیادی است که از موزاییک به عنوان یک پوشش کف برای حیاط و پیاده‌روها استفاده می شود. موزاییک های معمولی پس از گذشت چند سال در اثر عوامل محیطی مانند رطوبت و یخبندان دچار سایش و تخریب می‌شوند. امروزه تولید کننده موزاییک ضد سایش اقدام به تولید محصولی نموده که مشکلات موزاییک های قبلی را ندارد و به موزاییک ضد سایش معروف است. مزایای استفاده از موزاییک ضد سایش یزد چیست  و چگونه می توان با تولید کننده آن رابطه برقرار نمود؟

تولید کننده موزاییک ضد سایش یزد

مزایای استفاده از موزاییک ضد سایش

مزایای استفاده از موزاییک ضد سایش

موزاییک ها از جمله مصالحی هستند که در مکان‌های مختلفی همچون حیاط مجتمع های مسکونی و محوطه کارخانه ها برای پوشش سطح زمین مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه با تولید موزاییک های ضد سایش کاربرد این مصالح در معابر پر رفت و آمد رایج شده است.

از مزایای استفاده از این نوع موزاییک ها مقاومت بسیار بالای آنها نسبت به سایش می باشد. در این موزاییک ها از مواد پلیمری مخصوصی استفاده شده است که باعث ایجاد تراکم فوق العاده در موزاییک ها و نفوذناپذیری آنها نسبت به آب می شوند.

این مصالح علاوه بر سیمان و ماسه دارای مواد پلیمری و رنگدانه‌های معدنی بوده و بنابراین علاوه بر استحکام و مقاومت بسیار بالا نسبت به فشار و ضربه از تنوع رنگی بسیاری نیز برخوردارند.

توانایی جذب رطوبت این نوع موزاییک ها حدوداً 3 درصد می باشد و به همین خاطر در شرایط یخبندان و سرمازدگی دچار تخریب نمی شوند.

رنگدانه های موجود در این موزاییک ها در عمق بافت آنها نفوذ کرده و به همین خاطر تحت تاثیر نور خورشید دچار رنگ پریدگی نمی کردند؛ همین مساله باعث شده که کاربرد امروزی این موزاییک ها در پیاده روها در سطح وسیعی انجام شود.

و در نهایت این که استفاده از این مصالح به دلیل طول عمر بالا  از نظر اقتصادی بسیار به صرفه می باشد.

ارزانترین قیمت موزاییک ضد سایش یزد

ارزانترین قیمت موزاییک ضد سایش یزد

چنانچه در زمینه فروش انواع مصالح ساختمانی دارای فروشگاه می باشید و یا به صادرات این محصولات به کشورهای همسایه اشتغال دارید. استفاده از موزاییک ضد سایش یزد می تواند گزینه بسیار مناسبی براي توسعه کسب و کار و تجارت شما باشد.

براي خريد ارزانترین موزاییک ضد سایش می توانيد با کارشناس ما ارتباط برقرار نموده و ضمن کسب اطلاعات بیشتر از سایر مشخصات این محصول و قیمت موزاییک، نسبت به سفارش آن اقدام نمایید.

سفارش شما در اسرع وقت و با رعایت شرایط حمل و نقل سالم به آدرس اعلامی توسط شما ارسال خواهد شد. در ضمن سفارش عمده این محصول مشمول تخفیف ویژه بوده و بنابراین با قیمت ارزان تری می توانيد آن را به دست آورید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *