موزاییک باغچه در طرح های مختلف و متنوع به منظور ایجاد زیبایی در حیاط ها و … با رنگ های متفاوت با بهترین کیفیت تولید و روانه بازار می شود که در طرح های جدید و مدرن به صورت فانتزی و یا با شکل های قدیمی تولید می شوند.

تولید کننده موزاییک باغچه در طرح جدید

جدیدترین نمونه موزاییک باغچه

جدیدترین نمونه موزاییک باغچه موزاییک باغچه ها در طراحی فضا های باز و بیرون ساختمان مانند حیاط، ورودی ساختمان ها و آپارتمان، هتل ها و … تاثیر بسیار زیادی دارند از این رو اغلب سعی می شود از طرح های جدید و به روز آن استفاده شود.

طرح های بسیار متنوع با رنگ های گوناگونی برای سرامیک کف راه پله باغچه ها وجود دارند که هر کدام طرفداران مخصوص خود را دارند، از موزاییک های باغچه علاوه بر پوشاندن کف برای دور چینی باغچه نیز استفاده می شود که معمولا به صورت رنگی و با طرح های فانتزی می باشند.

از طرح های زیبا و جذاب موزاییک های باغچه ای می توان به طرح سه گل، هخامنشی، فروهری، نیلوفر، نخل، گیشنیزی، آنتیک، رومی، آبشاری و … اشاره کرد.

امروزه موزاییک های جدید در تمامی رنگ ها موجود هستند، اما برخی از رنگ ها مانند: نارنجی، قرمز، آجری، زرد و … محبوبیت بیشتری در بین مردم داشته و پر طرفدار تر می باشد.

در زمان خرید موزاییک دقت داشته باشید که بهترین کیفیت را داشته باشد چرا که این سنگ ها در محیط های رو باز قرار گرفته می شوند و به دلیل مجاورت با هوا و تابش مستقیم نور خورشید، تغییرات دما و برف و باران نباید زود ترک برداشته، بشکنند و یا خراب شوند.

جدید ترین نوع سرامیک کف سایز بزرگ های باغچه ای به گونه ای تولید شده اند که در برابر دمای منفی 18 درجه الی مثبت 60 درجه کاملا مقاوم و مستحکم هستند و از مقاومت فشاری  تا 10 مگا پاسکال بهره برده اند و عیار سیمان آن ها برابر با 450 کیلو گرم می باشد.

خرید موزاییک باغچه با ارزانترین قیمت

خرید موزاییک باغچه با ارزانترین قیمت جهت خرید ارزانترین موزاییک باغچه ای با بالا ترین کیفیت می توانید به صورت بی واسطه و از طریق کارخانه گروه تولیدی اقدام کرده و آن ها را تهیه کنید، همچنین با خرید عمده می توانید هزینه خرید موزاییک را پایین بیاورید.

موزاییک های باغچه ای اکثرا از سیمان ساخته می شوند به همین دلیل وزن بالایی دارند اما فروش آن با توجه به وزن صورت نمی گیرد بلکه با در نظر داشتن ابعاد موزاییک ها فروخته می شود.

توجه داشته باشید هیچ ارزانی بی علت نیست، پس گول قیمت موزاییک ها را نخورید و ملاک انتخاب خود را کیفیت و طرح موزاییک قرار دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *