تولید موزاییک از قدیم الایام در ایران رواج داشته است،و انواع مختلفی از موزاییک های طرح قدیم در ایران تولید می شود که از کیفیت بالایی برخوردار است ،تولید کننده موزاییک کف حیاط برای این که مدل های متفاوتی از موزاییک را تولید کند باید آن ها را در سایز ها و ضخامت ها و ابعاد مختلفی طراحی کند تا مشتری قدرت انتخاب بیشتری بر اساس سلیقه،نیاز وبودجه خود داشته باشد. موزاییک جزء آن دسته از مواد ساختمانی به شمار می‌آید که کاربرد اصلی آن استفاده در کف حیاط است وبه طور کلی یکی از مصالح ساختمانی پر طرفدار در ایران است. موزاییک حیاط دارای انواع طرح های خورشیدی وپازلی است که می توان از چند عدد موزاییک در کنار هم به یک شکل زیبا رسید و در انواع مختلفی تولید شده که به محیط حیاط و خانه زیبایی خاصی می بخشد.

تولید بهترین موزاییک کف حیاط

طول عمر انواع موزاییک کف حیاط

طول عمر انواع موزاییک کف حیاط موزاییک انواع مختلفی دارد که عبارتند از:بتنی یا کف پوش که از نوع بتن است و از وزن بیشتری نسبت به سایر موزاییک ها برخوردار است و از دو لایه تشکیل شده و همین امر باعث شده که از مقاومت بیشتری در برابر فشار و ضربه برخوردار باشد.

سیمانی که از ساده ترین نوع موزاییک به شمار می‌آید که در آن هیچ گونه سنگدانه و رنگ تزئینی وجود ندارد. موزاییک سنگدار که در آن از سنگدانه استفاده شده و دارای طرح های شیاردار،واش بتن و پلاکی است. وپلیمری که از مقاومت در برابر ضربه ، سایش، چسبندگی بالا به ملات وهم چنین سازگاری در مناطق سردسیر برخوردار است.

استفاده از موزاییک در اروپا به ویژه در ایتالیا و آلمان رواج دارد. موزاییک به دو روش ویبره ای وپرسی تولید می شود، موزاییک پرسی یکی از مصالح پر مصرف برای سنگ فرش فضا ها می باشد موزاییک پرسی به دو روش تک لایه ودو لایه تولید می شود ، در موزاییک دو لایه هر چه ضخامت لایه رویی بیشتر باشد آن موزاییک با کیفیت تر است. البته زیر سازی مناسب مهم ترین عامل درطول عمر،موزاییک است.

قیمت انواع موزاییک کف حیاط

قیمت انواع موزاییک کف حیاط

  • استفاده از موزاییک نه تنها در ایران بلکه در کشور های دیگر دنیا نیز رواج داشته است تولید کننده، انواع موزاییک کف حیاط را از بهترین مواد اولیه موجود در بازار تهیه ودر انواع طرح و رنگ و اندازه مختلف تولید می‌کند و این کالای با کیفیت را در تمام مراکز فروش مربوطه توزیع کرده تا خریداران بتوانند این محصول را خریداری کنند.

عوامل زیادی در قیمت موزاییک حیاطی تاثیر گذار است،یکی ازاین عوامل مدل موزاییک است البته ابعاد موزاییک نیز در قیمت گذاری تاثیر دارد که نسبت آن به نوع و مدل کمتر است. باید گفت که قیمت موزاییک بستگی به نوع و جنس موزاییک دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *