استفاده از کفپوش های بتنی از سالهای بسیار دور در فضاهای داخلی و خارجی ساختمان ها کاربرد فراوانی داشت، اما این روزها به سبب بالا رفتن استحکام و دوام آنها، بیش از پیش مورد توجه معماران و سازندگان ساختمانها قرار گرفته و کاربرد گسترده تری پیدا کرده است؛ سرامیک کف 80.80 پرسلان از جمله محبوب ترین انواع سرامیک بوده و از تنوع بالایی در طرح و نقش برخوردار می باشد. یکی از این محصولات تولیدی موزاییک کف تراس پرسی در ابعاد 10*20 می باشد که معمولاً در فضاهای باز از آنها استفاده می شود و انقباض و انبساط هوا بر روی ساختار آن تاثیری نداشته و آن را دچار شکستگی نمی کند.

تولیدی موزاییک کف تراس پرسی 10*20

مشخصات موزاییک کف تراس پرسی 10*20

مشخصات موزاییک کف تراس پرسی 10*20 بتن ها معمولاً جذب آب بالایی دارند و ممکن است پس از گذشت مدتی که در معرض رطوبت قرار گرفتند، دچار ترک و شکستگی در اثر رطوبت شوند، اما در تولید موزاییک کف تراس پرسی 10*20  از تمامی استانداردهای جهانی بهره گرفته شده و آن را به گونه ای طراحی و تولید کرده اند که جذب آب پایین و دوام بالایی داشته باشد و همین امر موجب رونق فروش موزاییک کف تراس پرسی در تمامی شهرهای کشورمان شده است. سرامیک کف در قزوین برترین نوع سرامیک تولید شده در بازار است که تنوع زیادی از طرح و رنگ را دارد.
و اما اگر خواهیم در مورد مشخصات این محصول سخن بگوییم باید به پارامترهای زیر اشاره کنیم:

  • تولید شده با استفاده از سیمان پرتلند تیپ 2
  • دارای مقاومت فشاری 45 مگا پاسکال
  • دارای مقاومت خمشی 3-5 مگا پاسکال
  • ضخامت 6 سانتی متر
  • طراحی شده در سه رنگ لیمویی، طوسی و قرمز
  • تولید شده با بهره گیری از روش پرس خشک

مرکز فروش انواع موزاییک کف تراس تهران

مرکز فروش انواع موزاییک کف تراس تهران در روش پرسی همانگونه که از نام آن پیداست با استفاده از دستگاه پرس باعث به وجود آمدن تراکم در ساختار موزاییک می شوند؛ البته این فشار با توجه به ابعاد موزاییک و همچنین سنگ دانه هایی که در ساختار آن به کار رفته، متفاوت می باشد.
یکی از ویژگی های بارز موزاییک هایی که با روش پرسی تولید می شوند این است که حتی در اثر شستشوی مداوم و رفت و آمد فراوان بر روی سطح آن، دچار تیرگی و کدری نمی شود و همچنان زیبایی و جذابیت خود را حفظ می نماید.
شایان ذکر است که سایت اینترنتی ما به عنوان بزرگترین مرکز موزاییک تهران در کشورمان به فعالیت مشغول است و انواع بسیار عالی و بادوام موزاییک کف پرسی را که با جدیدترین فناوری روز دنیا تولید شده و از زیبایی و استقامت فراوانی برخوردار است، با قیمت مناسب در دسترس مشتریان خویش قرار می دهد.
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرموده و پس از دریافت راهنمایی های لازم، نسبت به سفارش محصول مورد نظر خود اقدام فرموده و آن را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *